• /
  • /

Відкриваємо кабінет лазерної епіляції з нуля: з чого почати?

Якщо вибрати 5 найпопулярніших неінвазивних косметологічних процедур, в цей список точно потрапить лазерна епіляція. Відносно молода індустрія, в 2020 році вона досягла позначки півтора мільярда доларів.

Звичайно ж, багато хто вибирає цей напрям в б'юті-сфері, сподіваючись на високі заробітки та великий успіх. Але все починається з відкриття кабінету. Давайте розглянемо основні етапи, які доведеться пройти під час цього процесу.
Обираємо формат
Найперший крок — вибрати формат, з якого будете стартувати. Це може бути один з трьох варіантів:
  • Купівля вже існуючого бізнесу. Звичайно, прибуткові бізнеси рідко продаються, але якщо Вам пощастить знайти вже готовий бізнес з "набитою" клієнтурою — це заощадить море нервів, грошей та часу. Але перед покупкою, потрібно вивчити всі нюанси, провести аудит, а також перевірити юридичні моменти —тільки після цього можна купувати бізнес.
  • Фрайчайзинг. У цьому випадку Ви купуєте франшизу та під ім'ям популярного бренду відкриваєте свій бізнес. З плюсів — це повністю готовий бізнес-план салону епіляції та підтримка на початкових етапах розкрутки бізнесу, але з іншого боку — це сума покупки франшизи, а в деяких випадках й щомісячні платежі.
  • Відкриваємо з нуля. Це самий витратний та складний шлях для розвитку бізнесу в б'юті-індустрії. Але він допоможе набратися досвіду, налаштувати всі внутрішні і зовнішні процеси, підібрати, що більше подобається та інші нюанси. По суті, це навчання на власному досвіді.
Звичайно, будь-який варіант придатний для роботи, але сьогодні ми детальніше розглянемо саме останній варіант.
Юридична сторона
Які документи потрібні, щоб почати працювати косметологом або ж володіти косметологічних бізнесом:
  • Офіційне оформлення у вигляді ФОП або ТОВ. Обов'язково потрібно вибрати правильний КВЕД.
  • Отримати дозвіл на роботу від усіх інстанцій: пожежних і тд.
  • Пройти повне медичне обстеження.
  • Сертифікати на косметологічне обладнання.
  • Ліцензія на надання послуг.
Цього буде достатньо, щоб працювати поодинці. Але якщо Ви плануєте наймати співробітників — сюди ще потрібно включити договори про найм та медичне обстеження працівників.
Пошук приміщення
Щоб бути успішним — не обов'язково шукати місце в центральному районі міста. Обирайте менш популярні вулиці і заощадите значну суму грошей на оренді. Все одно, більшість ваших клієнтів будуть записуватися на прийом та для них важливо зручність під'їзду, а саме зупинки громадського транспорту або метро поблизу й наявність парковки для автомобіля.

Площа приміщення повинна бути від 20 кв.м. В середньому такі салони відкривають на площах 25-35 кв.м., цього цілком достатньо для роботи.

Зверніть увагу на наявність комунікацій: електрика, водопровід, каналізація, опалення, вентиляція. Все це необхідно, щоб пройти успішну перевірку в державних організаціях.
Придбання обладнання та витратних матеріалів
Це етап, на якому Ви складаєте список всього необхідного для кабінету або салону:
  • Устаткування для лазерної епіляції. У продуктовій лінійці Adonyss є як останнє покоління діодних лазерів у вигляді моделі Adonyss DioPulse, так й представники фотоепіляції, наприклад Adonyss QuantumPeak.
  • Кушетка.
  • Стілець і стіл для майстра, полки.
  • Стерилізатор.
  • Декор для затишку.
  • Витратні матеріали: одноразові рушники та серветки, гелі та креми, рукавички.
Якщо Ви бажаєте найняти адміністратора, у нього має бути окреме місце роботи та комп'ютер або ноутбук, за яким він буде працювати.
Рекламна інвестиція
Зараз дуже важлива продумана реклама. Для того, щоб привернути увагу клієнтів, Вам потрібно витратитися ще й на:
  • Яскраву вивіску.
  • Листівки, які містять інформацію про відкриття.
  • Рекламу на дошках оголошень, сайтах і порталах.
  • Рекламу в соціальних мережах.
На перших порах дуже важливо зібрати якомога більше позитивних відгуків та використовувати їх для подальшого просування.
Інвестіція в бізнес
Які ж пункти Вам належить закрити спочатку, а які потрібно опрацьовувати щомісяця? Розглянемо все по порядку. Спочатку, Вам необхідні кошти на:
  • Оформлення документів.
  • Купівлю обладнання.
  • Ремонт в приміщенні (якщо необхідний)
  • Вивіски, реклама, візитки, банери.
Щомісячна оплата в себе включає:
  • Рекламу.
  • Оренду приміщення.
  • Податки (все залежить від форми бізнесу).
  • Поповнення витратних матеріалів.
І якщо у Вас в планах найняти додаткових працівників, приплюсуйте їх зарплату та податки на неї.
Висновок
Не будемо розглядати середньостатистичний прайс, адже в кожному місті свої розцінки послуг. Але лазерні косметологічні послуги досить дорогі й навіть працюючи в неповну потужність, Ви в найближчому майбутньому, в найближчі 2 роки, повністю окупите всі витрати. Все залежить від розташування, якості обслуговування та апаратів.

У нас є ще дещо для вас

    © 2022 Adonyss. Всі права захищені.