Лазерна косметологія: чому за нею майбутнє?

Лазерна косметологія почала активно розвиватися відносно недавно. Молода, але перспективна індустрія, в 2020 вона стрімко зміцнює свої позиції й не збирається зупинятися.

Якщо зібрати найпопулярніші косметологічні процедури — в цей список точно увійде лазерна епіляція. Саме тому багато хто вибирає цей напрямок, в силу  перспективності та швидкого зросту.

А, де постійний потік клієнтів — там і прибуток. Тим більше, що попит підштовхнув індустрію до винаходу нових технологій та вдосконалення нових моделей. Підвищення рівня життя та зростання доходів також впливають на зміцнення ринку лазерної косметології.

У чому ж головні особливості? Перспективи розвитку найближчим часом? Що найбільше приваблює клієнтів? Почнімо з фактів та статистики.

Цікава статистика

Перше, на що звертають увагу в бізнесі — це цифри і факти. Ми знайшли кілька статистичних прогнозів розвитку лазерної індустрії:

  • Глобальна бізнес-платформа Statista підрахувала, що до 2020 року світова індустрія лазерної косметології зросте в об'ємах до 1,5 мільярда доларів на рік.
  • Звіт “Laser Hair Removal Market Size, Share, Trends, Scope, Growth Opportunity and Forecast 2019-2026” від Acumen Research and Consulting підтверджує прогнози та прорахував, що до 2026 року лазерна індустрія збільшиться майже втричі і досягне 3,9 мільярда доларів на рік. Причому темп зростання досить високий — 15,4% в рік.
  • Американське суспільство естетичної пластичної хірургії провело опитування і встановило, що лазерна епіляція входить в п'ятірку найпопулярніших нехірургічних методів процедури.
  • На російськомовному ринку, запит "лазерна епіляція" займає перші місця серед пошукових запитів. Відсоток пошуку стає дедалі більшим і не має сезонного зниження. Апарат лазерної епіляції приносить прибуток цілий рік.

Що простимулювало такий розвиток? Прагнення населення до краси і здоров'я. Багато хто просто не хоче витрачати більше часу на епіляцію, ніж це необхідно.

До того ж недоліки технологій початкового етапу простимулювали подальший розвиток в майбутньому. Але досить про факти. Розглянемо основні особливості, які зробили лазерну косметологію такою популярною.

Висока ефективність

Як відбувається сам процес? Світловий промінь фокусується на темному пігменті, меланіні, який є в кожному волоску і біля основи кореня навколо фолікула. Меланін поглинає світлову енергію і виділяє тепло, яке порушує цілісність фолікули і стимулює випадіння волосся. Цей процес в науці називається селективний фототермоліз.

Мета процесу — "відключити" фолікул, щоб запобігти повторному росту волосся в майбутньому. Апарати поєднують певну довжину світлового променя і тривалість імпульсу для досягнення результату. Діодний лазер для видалення волосся Adonyss DioPulse 808 використовує в роботі "золоту середину" для видалення небажаного волосся — 808нм. Такий промінь впливає максимально точно на рослинність, не пошкоджуючи навколишні тканини.

Раніше лазерна косметологія була популярна лише серед людей зі світлою шкірою і темним волоссям. Засмага піддавалася зайвому травмування, за рахунок великої кількості меланіну. Зараз Adonyss DioPulse працює на будь-якому фототипі шкіри, видаляючи всі типи волосся, незалежно від кольору, товщини і густини.

Лазерна епіляція — це ефективно. Більшість людей повідомляють про постійне зниження росту волосся на оброблених ділянках на 90%. Це шанс не тільки на довгий час позбавитись від неприємного волосся, але і значно зменшити його кількість в майбутньому. Так як 82% всіх клієнтів складають жінки, не дивно, що ця б'юті-сфера залишається актуальною та популярною.


Лазер — не тільки епіляція

Але, варто пам'ятати, що епіляція — це тільки одна сторона лазерної косметології. Також існують лазери, які ефективно справляються з особливостями шкіри: шрамами, новоутвореннями, віковими змінами. Фракційний лазер Adonyss CarbonFrax CO2 — це останнє покоління косметологічних апаратів, створене для інтенсивної регенерації клітин та підтяжки шкіри.

Чому він називається фракційним? Справа в принципі поділу променя, який апарат спрямовує на шкіру. Він не фокусується в одну точку, але є сіткою, яка ділиться на квадрати-"фракції". Це дозволяє рівномірно обробляти верхній шар епідермісу, не залишаючи глибоких ран.

Додатково ця модель має три режими діагностики і сім режимів лазерного фокусування, які допомагають підібрати індивідуальні параметри процедури. Фракційне шліфування — технологія, яка вирішує цілий комплекс проблем естетичного характеру.


Безпека

Це те, що найбільше приваблює клієнтів. Адже це можливість позбутися волосся і зберегти красу шкіри. Але, ми хотіли б зробити акцент на тому, що повну безпеку підтверджують тільки офіційні документи, такі як міжнародні сертифікати. Наприклад, центр FDA перевіряє електролізне та лазерне обладнання на якість і безпеку кожної деталі. Це означає, що якщо лазерний пристрій зареєстровано FDA та схвалено для комерційного використання — він був ретельно перевірений.

А практика професійної епіляції зазвичай регулюється державною та  місцевою владою на локальному рівні, наприклад в Україні це сертифікат відповідності СЕС.

Такі підтвердження однозначно підвищують рівень довіри і лояльності до бренду. Адже це означає, що Ви дійсно піклуєтесь про рівень наданих послуг і про клієнтів. І це не може не підкуповувати.


Що ще?

Які особливості допоможуть підняти популярність Ваших послуг в очах клієнта?

Професійне обслуговування. Коли косметолог знає всі тонкощі процедури й підбирає оптимальні протоколи процедур — відразу видно, що працює профі. Але як же можливо дізнатись всі нюанси та особливості, якщо Ви тільки що придбали апарат? Правильно, пройти навчання у досвідченого майстра, який передасть всі свої знання і навички Вам. Озброївшись цією інформацією і вміннями, Ви зможете надавати послуги преміального рівня.

Правильна маркетингова стратегія. Навіть якщо Ви придбали найсучасніший і просунутий апарат — клієнти не можуть прочитати думки. Їх треба зацікавити, правильно подати новинку й натякнути на переваги. Компанії-виробники часто пропонують маркетингову підтримку яка проявляється у вигляді:

  • Друкованих матеріалів і банерів.
  • Постів для соціальних мереж і розсилки.
  • Стратегії залучення нових клієнтів.
  • Рекомендацій по запуску реклами.
Таке комплексне обслуговування підіймає бізнес на якісно новий рівень, дозволяючи залишатися актуальним і прибутковим.


© 2022 Adonyss. Всі права захищені.